Oväntat – spread the love.


`Först blev jag  överraskad om hur många som grattade mig på (facebook)Där inser man hur mycket kärlek det finns bakom skärmen.

 Lördag den 17 Juli fanns det inga planer egentligen,tänkte att vi kunde fira veckan därpå. Löning den 23 Juli tänkte vi fira mig,då har vi alla bra parak endå. Dagen invigdes med  Waka Waka,klarade av dag 1,Spelade oss vidare  till 18  Juli  söndag.  Många föreslog mosebacke i slussen där dom spelar skön musik. Var ganska många endå alltså,hade det trevligt på klubben. Fint sällskap ,bra hypemode ,minns kvällen som ingenting. Allt går som planerat i mitt huvudet , låt oss vinna. Ingen dålig present att vinna men istället gav polarna oss Plan b på det hela . Polarna vann med 3 eller 4 – o 😦 där dog allt. Söndag ,besökte jag mina landsmän i Husby direkt efter waka waka. Ville åtminstånde vinna där men nej där också hahaha,tänkte vad är det som händer min dag. Drog hem till fiskis  fick en överrasking av mina,den arrangerade var Iman,ä evigt tacksam för det.
1-5 var min 6 bättre än så kan det inte bli,age is nothing but a number. Grattis Polarna ni vann välförtjänt,bra insats. Trots bäckfisken hade fel mot Tyskland – Serbien .
Må best gott folk thanks folks 
  1. No trackbacks yet.

Lämna en kommentar