Den 24 mars 2010


Det var ett tag sen man var inloggad , om ni undrar vad jag gör just nu . Hamnade på folkets hus efter en dag som som inte ens blev av .Åkte till Tippen med Stefie forsberg  som vikarie för isn.Ahmed smsade mig bror kan du jobba ? Jag bah wai kör bara , hade  endå inget för mig . Men det blev inte av , så jag hamnade i folkets hus   med tawik , metin .  De pluggar inför sitt prov , hörde ord som inte ens var ord . (Reliabiltet,validitet centrala  jag tror ni fattar vad jag menar) ”Jag vet vad du tänker” Vad fan betyder det? Då är jag inte ensam. Brevid mig pluggade Steffi matte c , tänkte för mig själv vad vill jag bli? ”En tanke utan svar ”. Om du känner för att bidra i konversationen. Ta kontakt med mig via facebook , fö Opraha har inte läst mitt brev än .

 En låt som ervöra mitt hjärtat

Biggie Smalls feat 112 – Sky’s The Limit

Peace People

    • firoz
    • 28 mars, 2010

    hahahaha du e sjuk bror

    • haha det vill du veta !
    • 2 april, 2010

    Bror gå till vikingline ! (work)

  1. No trackbacks yet.

Lämna en kommentar